SERVEI TÈCNIC

Icecool fabrica els seus productes en una de les plantes més grans i modernes d'Europa on es presta més atenció als detalls i passen per una sèrie de profunds i amplis controls de qualitat.

A Icecool estem plenament convençuts de la qualitat i durabilitat dels nostres aparells i volem que estigui satisfet amb el seu nou electrodomèstic. Per això, el vostre aparell està cobert durant tres anys per la nostra garantia estàndard.

Si tot i així, vostè es troba en una situació en què l'aparell no funcioni correctament, Icecool compta amb una de les xarxes d'assistència tècnica més grans en territori espanyol. Vostè pot trucar en qualsevol moment al nostre servei tècnic, els quals intentaran ajudar-lo de la millor i més ràpida forma possible.

ASSISTÈNCIA TÈCNICA OFICIAL:

Telf: 902 022 266 / 914 90 89 00.

Horari: 09:00-18:00h


GARANTIA

Heu comprat un aparell de gran qualitat de la marca Icecool. El seu nou aparell ha estat fabricat amb més atenció en una de les línies de producció més grans i modernes d'Europa i ha passat per múltiples controls de qualitat.

En cas d'avaria, aquest aparell està cobert per una àmplia garantia i amb una simple trucada es pot posar en contacte amb la xarxa oficial de servei tècnic.

Durant un període de tres anys (aplicable a tots els electrodomèstics nous adquirits a partir del 01-01-2022) després de la data de compra (tiquet de compra o factura imprescindibles) aquesta garantia cobreix desplaçaments, mà d'obra i peces per a la reparació del aparell, segons les condicions especificades en aquest document.

A Icecool volem que estigui satisfet amb el nou electrodomèstic. Per evitar que es produeixin danys a l'aparell, us recomanem llegir detingudament el manual d'instruccions i els consells per a la correcta instal·lació i posada en marxa.

Descarrega els manuals d'instruccions i documentació del teu electrodomèstic

Has perdut el manual del teu electrodomèstic? o, no recordes el seu etiquetatge energètic? Escriu el model del teu producte al cercador que trobaràs a continuació. Si no estigués disponible, pots posar-te en contacte amb nosaltres i sol·licitar-ho.

On puc trobar el model del meu electrodomèstic?

Podeu trobar el model a l'etiqueta del producte. Aquesta pot estar situada al davant, al darrere oa l'interior de l'electrodomèstic. Per fer-t'ho més senzill, consulta la guia següent seleccionant la categoria de producte.

Podeu trobar l'etiqueta a la part posterior de la rentadora. També pots veure el model al panell de la mateixa.

Pots trobar l'etiqueta a l'ull de la teva assecadora. Per això, obre la porta de la mateixa. 

Podeu trobar l'etiqueta al lateral interior de la porta del rentaplats.

Podeu trobar l'etiqueta a la paret interior del vostre frigorífic o congelador. Si no està en alguna zona visible prova a treure'n algun dels calaixos.

Preguntes freqüents

Generals:

On puc trobar recanvis per al meu electrodomèstic?

Has de contactar amb el servei tècnic al número 902 022 266, ells t'indicaran com cal procedir.

De quant de temps és la garantia?

Tots els electrodomèstics nous adquirits a partir de l'01-01-2022 tenen una garantia de 3 anys. Aquesta garantia cobreix desplaçaments, mà dobra i peces per a la reparació de laparell, segons les condicions especificades en aquest document (tiquet de compra o factura imprescindibles).

Què s'exclou de la garantia?
  • Avaries produïdes per cop, caiguda o qualsevol altra causa de força major.
  • Esmalts, niquelats, cromats, oxidacions o altres tipus de peces que no afectin el funcionament intern de l'aparell (peces o components estètics).
  • Desgasts per ús, corrosió i oxidació ja sigui causada pel mal ús o desgast de l'aparell o accelerats per circumstàncies ambientals o climàtiques no propícies, sorra, pols o notòriament inadequades.
  • Avaries produïdes com a conseqüència dús anormal, negligent o inadequat de laparell o per qualsevol tipus dorigen extern.
  • Responsabilitats civils de qualsevol naturalesa.
  • Danys provocats a l'aparell, sempre que aquests no hagin estat motivats per una avaria interna de funcionament.
  • Manteniment o conservació de laparell: Neteja de filtres, revisions periòdiques ajustos i greixatges. Els costos originats per danys, defectes o avaries produïdes com a conseqüència de la instal·lació incorrecta de l'equip, arranjaments, reparacions, modificacions, desarmament de la instal·lació de l'aparell per un tècnic no autoritzat per New Pol - SAT Oficial, o com a resultat de l'incompliment manifest de instruccions d'ús i manteniment del fabricant, així com ventilació inadequada, modificacions inadequades o utilització de peces de recanvi no originals.
  • Les avaries que tinguin l'origen o siguin conseqüència directa o indirecta de fenòmens de la naturalesa o meteorològics de caràcter extraordinari o catastròfic (inundacions, fenòmens o moviments sísmics, huracans, tempestes).
  • Equips que es facin servir per a ús industrial o fins comercials.
  • Aparells amb factura il·legible o modificada.
  • Les garanties queden sense efecte, en cas de rebuig de reparació no coberts per garantia durant el període d'aquesta o per manca de pagament al Servei tècnic.
Com puc fer una reclamació?

Pots posar-te en contacte amb nosaltres via email a info@icecool.com.es

Rentadores:

Per què es canvia sola la temperatura de la meva rentadora?

La rentadora compta amb uns indicadors led al panell de comandaments. Aquests indicadors tenen una doble funció:

  • Fase 1: Els indicadors led mostraran la temperatura seleccionada. A l'inici, quan es fa la selecció del programa escollit i temperatura, aquests indicadors es posicionaran a l'opció de temperatura desitjada.
  • Fase 2: Un cop comenci el cicle de rentat els indicadors led mostraran la fase del cicle de rentat en què es troba el programa desitjat.
Per què no surt la roba neta?

Si uses detergent líquid, és possible que estiguis utilitzant molta quantitat. Prova de reduir la dosi. En cas d'usar detergent en pols, assegureu-vos d'usar una temperatura mínima de 30 º perquè aquest es dissolgui completament.

Un altre factor molt important és que comprovis que estàs usant el programa adequat de rentat. Al manual de la teva rentadora pots trobar la taula de programes. Per a peces molt brutes sol ser recomanable utilitzar programes de cotó entre 30 i 60 º o el programa ECO 40-60 º. També és recomanable fer servir prerentat per eliminar tot tipus de brutícia.

En cas que la teva roba tingui taques, és recomanable tractar-les abans de ficar les peces a la rentadora amb un detergent específic per a les mateixes.

Per què surt la meva roba tan humida?

Potser no utilitzeu la velocitat de centrifugat correcta. Si utilitzes una velocitat baixa de centrifugat, la roba et sortirà amb molta humitat. En canvi, si l'augmentes aconseguiràs que la teva roba surti menys humida.

Tingues en compte que quan selecciones un programa, se selecciona automàticament la velocitat màxima de centrifugat. Per ajustar-la, premeu el botó de velocitat de centrifugat fins que es mostri la velocitat desitjada.

Recordeu no sobrecarregar la rentadora per obtenir resultats òptims.

Per què el cicle de rentat no dura exactament el que posa a la taula de programes?

La durada dels programes pot variar en funció de la quantitat de roba i detergent emprat. Per això, és recomanable llegir les instruccions del detergent per no utilitzar quantitat de més i que d'aquesta manera, la rentadora no hagi de fer servir temps extra a l'esbandida. També és important tenir en compte els kg de càrrega segons el programa seleccionat. Podeu trobar aquesta informació a la taula de programes del manual de la vostra rentadora.

Assecadores:

Per què la roba segueix sortint humida?

Comproveu que el programa escollit i la càrrega introduïda és la correcta. Tingues en compte que si has introduït peces molt grans o de teixits molt diversos, és possible que no quedin del tot seques. Reviseu que la superfície del filtre de borrissol i l'intercanviador de calor no estiguin obstruïts i que el sensor d'humitat estigui net. 

Per què parpelleja o s'encén el símbol d'advertiment del dipòsit d'aigua?

Possiblement el dipòsit d'aigua és ple o la mànega de desguàs està torçada. Si després de buidar el dipòsit i revisar la mànega segueix apareixent el símbol d'advertència, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via email a info@icecool.com.es

Per què parpelleja el símbol d'advertiment de neteja de filtre?

Indica que el filtre i calaix de borrissols està brut. Procedeix a netejar-lo amb aigua tèbia. Si després de netejar-los segueix apareixent el símbol d'advertència, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via email a info@icecool.com.es

És normal que les meves peces surtin molt arrugades?

Recordeu-vos sempre de seleccionar la temperatura d'assecatge que correspongui a la peça introduïda i de carregar correctament el tambor, ja que, com més alta sigui la temperatura d'assecat i més ple estigui el tambor, més arrugada sortirà la teva roba.

Rentaplats:

Per què desprèn mala olor la meva rentaplats?

Si no utilitzes el rentaplats amb molta freqüència o deixes utensilis i vaixella bruta a l'interior durant un temps, les restes de menjar poden ser les causants de la mala olor.

Per evitar males olors i perllongar la vida útil del rentaplats, neteja les juntes i l'interior amb un drap humit per eliminar qualsevol tipus de residu o objecte estrany acumulat. També és recomanable netejar els filtres i els braços polvoritzadors regularment. Per extreure i netejar el conjunt de filtres, gira'l en sentit contrari a les agulles del rellotge i extreu-lo aixecant-lo cap amunt. Aclareix el filtre amb aigua abundant fins que quedi lliure de residus. Torna a muntar els filtres a la posició original.

Assegureu-vos que els braços aspersors no estiguin obstruïts i que no hi hagi residus de menjar o objectes estranys enganxats. Si hi ha un embús, retira els braços aspersors i neteja'ls sota l'aigua. Per extreure el braç aspersor superior, afluixa la femella que el manté en la seva posició girant-la en el sentit de les agulles del rellotge i estirant-la cap avall. Assegureu-vos que la femella estigui perfectament atapeïda quan torneu a col·locar el braç aspersor superior.

Per què no comença el cicle de rentat?

Comproveu que el rentaplats estigui ben endollat, que l'entrada d'aigua estigui oberta i que la porta estigui tancada correctament. Reviseu que el tub d'entrada d'aigua i filtres no estiguin obstruïts. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via email a info@icecool.com.es

Per què queda aigua dins el rentaplats?

Possiblement el tub de desguàs o els filtres estiguin obstruïts. Neteja-ho tot correctament i prova a iniciar el cicle de rentat de nou. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via email a info@icecool.com.es

Per què se senten cops durant el cicle de rentat?

El braç ruixador està colpejant els plats de la cistella inferior. Mou o retira els articles que bloquegen el braç.

Per què queden restes de menjar als plats i coberts?

Això pot ser perquè no s'han col·locat correctament els plats i els coberts a l'interior. Procura no amuntegar-los ni sobrecarregar els cistells, així el rentat serà molt més eficient. Comproveu també que els braços ruixadors i els filtres no estiguin obstruïts. Assegureu-vos dutilitzar la quantitat correcta de detergent i el programa de rentat adequat. Pots trobar la taula de programes al manual del teu rentaplats.

Per què apareixen taques blanquinoses als plats i coberts?

Assegureu-vos que la dosi d'abrillantador i/o la configuració d'estovador d'aigua no estiguin massa baixos. En el cas que visquis en una zona on hi ha un alt nivell de duresa de l'aigua, augmenta el nivell d'estovador i afegeix sal. Comproveu que la tapa del compartiment de sal estigui tancada correctament.

Per què no es dissol la pastilla de detergent?

Possiblement sigui perquè el programa de rentat que has triat no és el més adequat. En general, els programes ràpids renten a menor temperatura, per la qual cosa no és aconsellable fer servir pastilles amb aquests programes. En aquest cas és preferible fer servir detergent líquid.

Frigorífics i congeladors:

Quant de temps he d'esperar per connectar un frigorífic acabat d'instal·lar?

Un cop tinguis el frigorífic instal·lat hauràs d'esperar entre 6 i 8 hores. Això és perquè els gasos refrigerants que hi ha a l'interior tinguin temps de tornar a la seva posició inicial després d'haver-se pogut desplaçar durant el transport.

Quina és la temperatura adequada per al frigorífic i el congelador?

Per al frigorífic és recomanable ajustar la temperatura entre 2 i 6 º i per al congelador -18 º.

Per què el frigorífic o congelador fa soroll?

El gas de refrigeració que circula pel circuit refrigerador pot fer una mica de soroll (so de bombolles) fins i tot quan el compressor no estigui treballant. No et preocupis, és normal. Si escolteu un altre tipus de soroll, comproveu que l'aparell estigui ben anivellat, no hi hagi res a la part posterior del mateix, ni objectes a l'interior que xoquin entre ells.

Per què hi ha aigua a la part inferior del frigorífic?

Comproveu que l'orifici de desguàs no estigui encallat. Si és així, procediu a netejar-lo.   

This store asks you to accept cookies for performance, social media and advertising purposes. Social media and advertising cookies of third parties are used to offer you social media functionalities and personalized ads. Do you accept these cookies and the processing of personal data involved?

Necessary cookies
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Cookie name Provider Purpose Expiry
PrestaShop-# icecool.com.es This cookie helps keep user sessions open while they are visiting a website, and help them make orders and many more operations such as: cookie add date, selected language, used currency, last product category visited, last seen products, client identification, name, first name, encrypted password, email linked to the account, shopping cart identification. 480 hours
Statistic cookies
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Cookie name Provider Purpose Expiry
collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
r/collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 years
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 day
_gd# Google This is a Google Analytics Session cookie used to generate statistical data on how you use the website which is removed when you quit your browser. Session
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 day
Content not available