SERVIZO TÉCNICO

Icecool fabrica os seus produtos nunha das plantas máis grandes e modernas de Europa onde se presta maior atención aos detalles e pasan por unha serie de profundos e amplos controis de calidade.

En Icecool estamos totalmente convencidos da calidade e durabilidade dos nosos electrodomésticos e queremos que estea satisfeito co seu novo electrodoméstico. É por iso que o teu dispositivo está cuberto durante tres anos pola nosa garantía estándar.

Se aínda te atopas nunha situación na que o dispositivo non funciona correctamente, Icecool conta cunha das maiores redes de asistencia técnica do territorio español. Podes chamar ao noso servizo técnico en calquera momento, quen tratará de axudarche da mellor e máis rápida forma posible.

ASISTENCIA TÉCNICA OFICIAL:

Teléfono: 902 022 266 / 914 90 89 00.

Horario: 09:00-18:00


GARANTÍA

Compraches un dispositivo de alta calidade da marca Icecool. O teu novo dispositivo fabricouse co maior coidado nunha das liñas de produción máis grandes e modernas de Europa e pasou por varios controis de calidade.

En caso de avaría, este dispositivo está cuberto por unha garantía integral e cunha simple chamada podes contactar coa rede oficial do Servizo Técnico.

Durante un período de tres anos (aplicable a todos os electrodomésticos novos adquiridos a partir do 01-01-2022) despois da data de compra (esencial do recibo de compra ou da factura), esta garantía cobre as viaxes, a man de obra e as pezas para a reparación do aparello. , segundo as condicións especificadas neste documento.

En Icecool queremos que esteas satisfeito co teu novo electrodoméstico. Para evitar danos no aparello, recomendamos ler atentamente o manual de instrucións e os consellos para a correcta instalación e posta en marcha.

Descarga os manuais de instrucións e a documentación do teu aparello

Perdeches o manual do teu electrodoméstico? Ou non recordas a súa etiquetaxe enerxética? Escribe o modelo do teu produto no buscador de abaixo. Se non está dispoñible, podes contactar connosco e solicitalo.

Onde podo atopar o modelo do meu electrodoméstico?

Podes atopar o modelo na etiqueta do produto. Pódese localizar na parte frontal, traseira ou no interior do aparello. Para facelo máis doado, consulta a seguinte guía seleccionando a categoría de produto.

Podes atopar a etiqueta na parte traseira da túa lavadora. Tamén podes ver o modelo no seu panel.

Podes atopar a etiqueta no "ollo" do teu secador. Para iso, abra a súa porta.

Podes atopar a etiqueta no lado interior da porta do lavalouza.

Podes atopar a etiqueta na parede interior do teu frigorífico ou conxelador. Se non está nunha zona visible, proba a quitar un dos seus caixóns.

Preguntas frecuentes

Xeral:

Onde podo atopar recambios para o meu electrodoméstico?

Debe poñerse en contacto co servizo técnico no número 902 022 266, eles indicarán como proceder.

Canto tempo é a garantía?

Todos os electrodomésticos novos comprados despois do 01-01-2022 teñen unha garantía de 3 anos. Esta garantía cobre os desprazamentos, a man de obra e as pezas para a reparación do dispositivo, segundo as condicións especificadas neste documento (imprescindible recibo de compra ou factura).

Que está excluído da garantía?
  • Avarías producidas por impacto, caída ou calquera outra causa de forza maior.
  • Esmaltes, niquelado, cromado, oxidación ou outro tipo de pezas que non afecten ao funcionamento interno do dispositivo (pezas ou compoñentes estéticos).
  • Desgaste, corrosión e oxidación xa sexa causada por un mal uso ou desgaste do dispositivo ou acelerada por circunstancias ambientais ou climáticas desfavorables, area, po ou claramente inadecuadas.
  • Avarías producidas como consecuencia dun uso anormal, neglixente ou inadecuado do dispositivo ou por calquera tipo de orixe externa.
  • Responsabilidades civís de calquera natureza.
  • Danos causados ​​no dispositivo, sempre que non fosen causados ​​por un fallo interno de funcionamento.
  • Mantemento ou conservación do aparello: Limpeza de filtros, revisións periódicas, axustes e lubricación. Os custos ocasionados por danos, defectos ou avarías producidos como consecuencia da incorrecta instalación do equipo, arranxos, reparacións, modificacións, desmontaxe da instalación do aparello por parte dun técnico non autorizado polo New Pol - SAT Oficial, ou como consecuencia de incumprimento manifesto das instrucións de uso e mantemento do fabricante, así como ventilación inadecuada, modificacións inadecuadas ou uso de pezas de recambio non orixinais.
  • Avarías que teñan a súa orixe ou sexan consecuencia directa ou indirecta de fenómenos naturais ou meteorolóxicos de carácter extraordinario ou catastrófico (inundacións, fenómenos ou movementos sísmicos, furacáns, tormentas).
  • Equipos utilizados para uso industrial ou comercial.
  • Dispositivos con factura ilexible ou modificada.
  • As garantías quedan nulas en caso de rexeitamento de reparacións non cubertas pola garantía durante o período de garantía ou por falta de pagamento ao Servizo Técnico.
Como podo facer unha reclamación?

Podes contactar connosco a través do correo electrónico info@icecool.com.es

Lavadoras:

Por que a temperatura da miña lavadora cambia por si mesma?

A lavadora ten indicadores LED no panel de control. Estes indicadores teñen unha dobre función:

  • Fase 1: os indicadores LED mostrarán a temperatura seleccionada. Ao principio, cando se seleccionan o programa e a temperatura escollidos, estes indicadores situaranse na opción de temperatura desexada.
  • Fase 2: Unha vez iniciado o ciclo de lavado, os indicadores LED indicarán a fase do ciclo de lavado na que se atopa o programa desexado.
Por que a miña roupa non sae limpa?

Se usas deterxente líquido, podes estar a usar demasiado. Intente reducir a dose. Se usas deterxente en po, asegúrate de utilizar unha temperatura mínima de 30º para que se disolva por completo.

Outro factor moi importante é que comprobes que estás utilizando o programa de lavado correcto. Podes atopar a táboa de programas no manual da túa lavadora. Para roupa moi sucia adoita ser recomendable utilizar programas de algodón entre 30 e 60º ou o programa ECO 40-60º. Tamén é recomendable utilizar o prelavado para eliminar todo tipo de sucidade.

Se a túa roupa ten manchas, é recomendable tratalas antes de meter a roupa na lavadora cun deterxente específico para elas.

Por que a miña roupa sae tan mollada?

Quizais non esteas a usar a velocidade de xiro correcta. Se usas unha velocidade de centrifugado baixa, a túa roupa sairá con moita humidade. Por outra banda, se o aumentas, a túa roupa sairá menos húmida.

Teña en conta que cando selecciona un programa, a velocidade máxima de centrifugado seleccionase automaticamente. Para axustar, prema o botón de velocidade de xiro ata que se mostre a velocidade desexada.

Lembra non sobrecargar a lavadora para obter resultados óptimos.

Por que o ciclo de lavado non dura exactamente o tempo que di na táboa de programas?

A duración dos programas pode variar dependendo da cantidade de roupa e deterxente que se utilice. Por iso, é recomendable ler as instrucións do deterxente para non usar demasiado e para que a lavadora non teña que dedicar tempo extra a aclarar. Tamén é importante ter en conta os kg de carga dependendo do programa seleccionado. Podes atopar esta información na táboa de programas do manual da túa lavadora.

Secadores:

Por que a roupa segue a saír mollada?

Comproba que o programa escollido e a carga introducida son correctos. Ten en conta que se colocaches roupa moi grande ou de tecidos moi diferentes, é posible que non estean completamente secas. Comprobe que a superficie do filtro de pelusas e do intercambiador de calor non estean obstruídos e que o sensor de humidade estea limpo.

Por que parpadea ou acende o símbolo de aviso do depósito de auga?

Posiblemente o depósito de auga estea cheo ou a mangueira de drenaxe estea torcida. Se despois de baleirar o depósito e revisar a mangueira aínda aparece o símbolo de aviso, podes contactar connosco a través do correo electrónico info@icecool.com.es

Por que parpadea o símbolo de aviso de limpeza do filtro?

Indica que o filtro e o caixón de pelusa están sucios. Procede a limpalo con auga morna. Se despois de limpalos aínda aparece o símbolo de aviso, podes poñerte en contacto connosco a través do correo electrónico info@icecool.com.es

É normal que a miña roupa saia moi engurrada?

Lembra sempre seleccionar a temperatura de secado que corresponda á prenda inserida e cargar correctamente o bidón, xa que canto máis alta sexa a temperatura de secado e máis cheo o bidón, máis engurrada estará a túa roupa.

Lavalouzas:

Por que o meu lavalouza desprende mal cheiro?

Se non utilizas o lavalouzas con moita frecuencia ou deixas os utensilios e os pratos sucios durante un tempo, os restos de comida poden estar a provocar o mal cheiro.

Para evitar malos cheiros e prolongar a vida útil do lavalouzas, limpa as juntas e o interior cun pano húmido para eliminar os residuos acumulados ou os obxectos estraños. Tamén é recomendable limpar regularmente os filtros e os brazos pulverizadores. Para extraer e limpar o conxunto do filtro, xirao no sentido contrario ás agullas do reloxo e retíreo levantándoo cara arriba. Enxágüe o filtro con abundante auga ata que estea libre de residuos. Montar de novo os filtros na súa posición orixinal.

Asegúrese de que os brazos aspersores non estean obstruídos e de que non hai restos de alimentos nin obxectos estraños pegados a eles. Se hai un atasco, retire os brazos pulverizadores e límpaos baixo a auga. Para retirar o brazo pulverizador superior, afrouxa a porca que o mantén en posición xirándoa no sentido horario e tirando cara abaixo. Asegúrese de que a porca estea perfectamente apertada cando substitúa o brazo pulverizador superior.

Por que non comeza o ciclo de lavado?

Comprobe que o lavalouzas estea enchufado correctamente, que a entrada de auga estea aberta e que a porta estea correctamente pechada. Comprobe que o tubo de entrada de auga e os filtros non estean obstruídos. Se o problema persiste, podes contactar connosco a través do correo electrónico info@icecool.com.es

Por que queda auga dentro do lavalouzas?

Posiblemente o tubo de drenaxe ou os filtros estean obstruídos. Limpar todo correctamente e tentar iniciar o ciclo de lavado de novo. Se o problema persiste, podes contactar connosco a través do correo electrónico info@icecool.com.es

Por que escoito batidos durante o ciclo de lavado?

O brazo pulverizador está golpeando os pratos da cesta inferior. Move ou elimina os elementos que bloquean o brazo.

Por que a comida queda nos pratos e cubertos?

Isto pode deberse a que os pratos e os cubertos non se colocaron correctamente no interior. Procura non amorealas nin sobrecargar as cestas, deste xeito o lavado será moito máis eficiente. Comprobe tamén que os brazos aspersores e os filtros non estean obstruídos. Asegúrate de usar a cantidade correcta de deterxente e o programa de lavado correcto. Podes atopar a táboa de programas no manual do teu lavalouzas.

Por que aparecen manchas esbrancuxadas nos pratos e cubertos?

Asegúrese de que a dosificación do abrillantador e/ou a configuración do suavizante de auga non sexan demasiado baixas. Se vives nunha zona onde hai un alto nivel de dureza da auga, aumenta o nivel de suavizante e engade sal. Comprobe que a tapa do compartimento de sal estea pechada correctamente.

Por que non se disolve a pastilla de deterxente?

Posiblemente sexa porque o programa de lavado que escolleches non é o máis axeitado. En xeral, os programas rápidos lavan a menor temperatura, polo que non é recomendable utilizar tabletas con estes programas. Neste caso é preferible utilizar deterxente líquido.

Frigoríficos e conxeladores:

Canto tempo teño que esperar para conectar un frigorífico recén instalado?

Unha vez que teñas a neveira instalada, terás que esperar entre 6 e 8 horas. Isto é para que os gases refrixerantes atopados no seu interior teñan tempo de volver á súa posición inicial despois de ser desprazados durante o transporte.

Cal é a temperatura adecuada para o frigorífico e o conxelador?

Para a neveira é recomendable fixar a temperatura entre 2 e 6º e para o conxelador -18º.

Por que fai ruído a neveira ou o conxelador?

O gas de refrixeración que circula polo circuíto de refrixeración pode facer un pouco de ruído (son de burbullas) mesmo cando o compresor non funciona. Non te preocupes, é normal. Se escoita outro tipo de ruído, comprobe que o dispositivo estea ben nivelado, que non hai nada na parte traseira do mesmo ou que no interior choquen obxectos entre si.

Por que hai auga no fondo da neveira?

Comprobe que o orificio de drenaxe non estea obstruído. Se é así, proceda a limpalo.

This store asks you to accept cookies for performance, social media and advertising purposes. Social media and advertising cookies of third parties are used to offer you social media functionalities and personalized ads. Do you accept these cookies and the processing of personal data involved?

Necessary cookies
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Cookie name Provider Purpose Expiry
PrestaShop-# icecool.com.es This cookie helps keep user sessions open while they are visiting a website, and help them make orders and many more operations such as: cookie add date, selected language, used currency, last product category visited, last seen products, client identification, name, first name, encrypted password, email linked to the account, shopping cart identification. 480 hours
Statistic cookies
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Cookie name Provider Purpose Expiry
collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
r/collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 years
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 day
_gd# Google This is a Google Analytics Session cookie used to generate statistical data on how you use the website which is removed when you quit your browser. Session
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 day
Content not available